Rettenetesen erős, brutálisan gyors, sportos, viszonylag kényelmes, kiválóan összeszerelt, könnyen mozgatható autó. A hazai utakon kicsit rázós a futómű, de normális utakon és az autópályán ez már nem gond.
Az automata váltó remek, sport állásba csak próba miatt tettem.
A sportülések nagyon kényelmesek, még hosszú távon is. Csomagtartó pont elég négy ember holmijának, síeléshez tetőbox kell. Parkolni kiválóan lehet vele, nem túl nagy.
2011:
Remek autó, megbízható, erős és nagyon könnyen kezelhető. Nem akad el a 20 centis hóban, sem a 60 centis vízben, nem ütöm meg az alját, ha a padkára parkolok, ahol havas úton egy sima kocsi 20km/h sebességgel tud haladni, én 60 km/h-val simán megyek és meg is állok, ha kell (remélem), minden befér, a bőrülés úgy néz ki, mint egy új kocsiban, nem eszi az olajat, úgy gyorsul, mint egy sportkocsi, rettentően érezni minden rezdülését. Szóval nekem nagyon bejött! Ja, és a mai világban az is lényeges, hogy totál nem látszik rajta, hogy mit tud. Presztízsben messze alatta van egy X5-nek, nem irritál senkit. Felirat ne legyen rajta! Használati értéke azonban véleményem szerint messze megelőzi nagyobb testvéréét.
Hibalista
- A központi zár totálisan összezavarodott, 3 db ajtózárat cseréltek garanciában. Szívás. - A zárat vezérlő elektronika zavaradott össze, szoftverfrissítést kellett végezni. Gyakorlatilag gyári visszahívás történt, csak itthon a szervízben ezt kicsit későn tudták meg. De végül korrekt módon megoldották. - Elmúlt 4 éves, a zár problémája óta semmi gond nem volt vele. Fékbetétet cseréltünk, ezen kívül csak ablakmosó ment bele.