HTML

HTML

BMW Vélemény

A BAJOR CSODA! Az igen közkedvelt német autó különlegesség felhasználói véleményezése! Kinek miben jött be, és miben nem ez a csodálatos autó típus!

Friss topikok

Címkék

HTML

> IP ellenőrző Etarget

Címkék

(s50b3.0) (1) 1.6 (2) 1.6? (1) 1992 (3) 1994 (1) 1995 (1) 1996 (1) 2d (1) 2tonnás rakéta (1) 3 (8) 3.320i (1) 318tds (1) 320d (1) 320i (2) 325 (1) 325tds (1) 6 henger az igazi (1) autó (1) az (2) a barátnőm kedvence (1) a csajmágnes (1) a második otthonom (1) a zöld csoda (1) bayerische motoren werke (1) bmw (4) bmw e36 m3 (1) cia (1) coupe (1) e36 (1) egy nagy (1) fürge lustaság (1) gmt (1) lambo x9 (1) m3 (1) nőmágnes (1) szerviz (1) tökéletes autó (1) utazó (1) x3 (1) x3 2d (1) x3 3d (2) x5 (1) x9 (1) élő legenda (1) nulla (1)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hirdetés

Etarget

3 /318 tds

2012.03.03. 14:03 :: autodoki

(BAYERISCHE MOTOREN WERKE ) FÜRGE LUSTASÁG

Szöveges ítélet

Megvételkor, hazafelé jövet éreztem, hogy egy kicsit remeg a kormány a kezemben, először a gumikra gyanakodtam, majd kiderült, hogy a féktárcsáim hullámosak. ( leszabályozás, betétcsere ).
Mivel októberben vásároltam az autót, akkor még viszonylag jó idő volt, semmi gond nem volt az indulással. később ahogy hidegebb lett ( +5 fok ) nehezen indult az autó, szerelőhöz vittem( először és utoljára ) azt mondta, vegyek izzító gyertyákat. Kicserélést követően, nem változott semmi. Interneten utána olvasás, és kiderült, hogy csak az az olajat kellett volna lecserélnem, mivel hidrotőkés így a rosszabb minőségű elhasznált sűrű olajjal nehezen indult. Megoldás Castrol TXT 5w 40-es olaj. kiváló lett (-20 sem volt akadály ).
Következő a motor chippelése volt. Mindenkinek csak ajánlani tudom, baromi sokat dob a motoron. ( gyári vezérlés letörlése, új vezérlés feltöltve) .
Ezt követte 192500 Km-nél turbó nyomás növelés. az autó ment mint a barom, és nagyon tettszett. Ez lett a baj is kb 500 km múlva. Én állat nagyon tetszett hogy erős az autó és a szokásos BMW-s hév engem is elkapott. Elsőben kihúzat, másodikban kuplungot rádob az autó keresztben áll, a gumi fütyül, és ekkor hatalmas csörgés a motortérből. FŐTENGELYTÖRÉS :( + harmadik dugó hajtókarja elgörbült + hengerfej sérült. kész rémálom.
Ez egy nagyon ritka motor nem minden bokorban terem ez a fajta. :( kb 1 hónapnyi keresgélés után találtam egy kopasz tömböt 70. 000 Ft-ért , amelynek a főtengelye bele lett téve az enyémbe. Hengerfej felújítás 50.000 Ft
Később kiderült, hogy feltehetőleg nem a turbó nyomás törte el a főtengelyt, hanem a váltó nyelestengely csapágya összetört és egy pillanatra meg állt a főtengely, ami valószínűleg a törést eredményezte. azóta turbónyomás vissza lett véve, váltó kicserélve 40.000 Ft.
Ezek mellett már elenyésző az a kis összeg amit ezután a két hátsó lengéscsillapító 20.000 ft /2 db. valamint a első lengőkar támcsapok 9000 Ft és szilentek 4000 Ft cseréje, valamint a kormány gömbcsuklók 7000 Ft cseréje jelentett.
jelenleg semmi gond az autóval, nagyszerűen működik.
Nagyon szeretem és én úgy érzem én egy kicsit lélekben BMW-s lettem. a következő autóm is Bmw lesz és az azt követőek is.
annak aki azért vesz BMW-t hogy forogjon vele meg tolja neki mint az állat, annak ez a BMW a maga kis 1665 ccm-es motorjával kicsi.

folyt. köv.

Hibalista

- fékbetét csere 11000 ft , féktárcsa leszabályozás 0 Ft, 193000 Km-nél főtengelytörés :( kb 200.000 Ft , első támcsap és szilent csere. olajcsere 14.000 ft, izzító gyertya csere 12.000 Ft , hátsó két lengéscsillapító csere 20.000 ft. a többi hirtelen nem jut eszembe, de semmi más számott tevő.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam illetve unokabátyámmal javítunk.

Értékelése:

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6.5 l
Előző autója? Colt 1.8 diesel Következő autója? BMW e46 320d
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen

Szólj hozzá!

Címkék: 3 318tds fürge lustaság bayerische motoren werke

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr754286169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása