HTML

HTML

BMW Vélemény

A BAJOR CSODA! Az igen közkedvelt német autó különlegesség felhasználói véleményezése! Kinek miben jött be, és miben nem ez a csodálatos autó típus!

Friss topikok

Címkék

HTML

> IP ellenőrző Etarget

Címkék

(s50b3.0) (1) 1.6 (2) 1.6? (1) 1992 (3) 1994 (1) 1995 (1) 1996 (1) 2d (1) 2tonnás rakéta (1) 3 (8) 3.320i (1) 318tds (1) 320d (1) 320i (2) 325 (1) 325tds (1) 6 henger az igazi (1) autó (1) az (2) a barátnőm kedvence (1) a csajmágnes (1) a második otthonom (1) a zöld csoda (1) bayerische motoren werke (1) bmw (4) bmw e36 m3 (1) cia (1) coupe (1) e36 (1) egy nagy (1) fürge lustaság (1) gmt (1) lambo x9 (1) m3 (1) nőmágnes (1) szerviz (1) tökéletes autó (1) utazó (1) x3 (1) x3 2d (1) x3 3d (2) x5 (1) x9 (1) élő legenda (1) nulla (1)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hirdetés

Etarget

(E36) 325 CIA

2012.03.03. 14:00 :: autodoki

"GMT" AZ ÉLÖ LEGENDA

Szöveges ítélet

A kis történetem ugy kezdödik hogy iskolás koromban szakmát kellet választanom és elmentem egy céghez szakmai gyakorlatra ahol megismerkedtem egy emberrel akinek akkor volt egy 524td bmw-je!Elsö nap körbe néztem nagyon tetszet de akkor azt gondoltam hogy nekem nem lehet soha bömösöm mert nagyon drágák!Tévedtem!Teltek multak a hónapok elég jól összebarátkoztam a bömösös gyerekkel!Aztán teljesen megfertözött a bmw-és érzés!!!Akkor megfogadtam hogy nekem is lesz egyszer bömbim!Végeztem az iskolával és már alig vártam hogy dolgozhassak hogy keresek pénzt és megvegyem az elsö bömimet ami egy E36 325 CIA lett!Szentesre mentünk megnézni a gépet amikor megláttam rögtön bele szerettem!Lapos, széles és amikor beinditota a gyerek felfort a vérem olyan jo hangja volt REMUS dob volt rajta pont olyan amire vágytam!Egy dologtol féltem hogy automata váltos volt!Csak addig féltem tölle amaddig nem vitt vele a gyerek!Rövid melegités után elindultunk és elkezte küldeni a gépet és hip hop 180 at mutatot az óra!Megvettem!Senki ne féljen az automatától nagyon kényelmes és ha beprobál valaki az utakon akkor vagy vissza huztod a váltot vagy nyomtál egy kopp gázt és ott se voltál!Kb 1honap eltelt amire rájöttem hogy a gázpedált teljesen lenyomtam és még nyomtam rajta még egy kicsit akkor benyomtam egy gombot a pedál alatt na akkor aztán minden bele üzemmodba kapcsolt!Volt benne sport gomb is amit ha bekapcsoltam rögtön 4000es fordulatra pörgette magát VANOS nyitásra és megindult!Hosszú távon 130 as tempoval 8 literrek kijöttem városban ott lábfüggö volt 10 töl 13 ig!Váltoja azt mai napig nem tudom megmondani hogy hány sebességes volt mert ha beleraktam 4.be akkor 210 et ment de ha D ben volt akkor 200ál kopp gáznál még kettöt visszaváltot! 2 3 4 et tudtam neki kézzel váltani!2:120km/h 3:170km/h 4:210km/h át ment!Legtöbb amivel mentem vele az 235 volt!Ami szivatott mindig az a hátsó kerékcsapágy de valószínü törve volt valamikor a hátulja!De ez nem meglepö hogy törve volt mert ezeket az autokat mind megcsukták már egyszer aki azt mondja hogy nem az hazudik!!!Egy nagy bajuk van hogy rohad a karoszéria!Akárhova mentem nem kellet csengetnem mert halloták hogy ott vagyok!Ha a városban megmorgattam mindenki odafordult!Az enyém az coupe volt de simán volt benne hely romantikázni is hátul!Két keménnyeb versenyzöre akadtam az egyik egy rs oktávia volt aki ment elöttem 100al és kiraktam az irányjelzöt hogy megelözöm és elkezte nyomni mi meg haverral pont a Soltvadkerti találkozolrol jöttünk tele adrenalinnal a hires rs oktáviát én is meg haver is megelöztük mert az a szar 200nál elfogyot!A másik egy GTI golf amit annyira istenitenek meg akinek van annak akkora az arca hogy éppen csak belefér!Beállt mögém és elkeztük tolni neki és jo párszor kiállt mellém hogy majd megelöz de nem birt kanyarok is voltak az utban és hiába a sok elektronika meg a dsg váltó meg a 9millios ár az én 92es bmw amiben nincs túl sok elektronika és amit 900ezerért vettem azt nem tudta megelözni!!Elöttem lebögtek ezek a "szuper" autok!!Aki egyszer beleül egy bmw be az mindig azt is akar vezetni!192 lóerö böven elég vagánykodni az enyém speer difis volt és komolyan lehetet vele csuszkálni és keresztbe menni!Annak ideén amikor megvettem a bömit vittem az egyik nagy komámat és azt mondta hogy ö is ilyet fog venni mára már ös is már ilyennel jár!És teljes a szerelem!3dolog kell a bömösnek legyen benne rendes olaj én 10ezrenként cseréltem benne(castrol gtx3)viz és benzin!!Motorját nem birod kinyirni szabályozhatod amit simán bir!Forgatni kell hogy menjen 4000er fölött érzi igazán jól magát!!Sajnos megkellet tölle válnom akkor amikor eladtam meg is sirattam pedig nem vogyok egy sirós pöcs de egyszer még lesz bömösöm E39 528i!Mindenkinek ajánlom aki kis pénzért olyan autot akar venni amivel lehet csapatni nem kicsit, meg feltünést kelteni!És imponálni a cajoknak!Igazi szerelem volt!!!

Hibalista

- Teljes futómű felújitás volt rajta 110000forint volt!Valószinü jobb hátulja valamikor törve lehetett mert 5000 kilométerenként cserélni kellet a kerékcsapágyat ami 10000forintba került!

Ide hordtam szervizbe

Haverokkal és magam szervizeltem!

Értékelése: 10

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? A6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen

Szólj hozzá!

Címkék: 1992 m3 cia az e36 325 gmt élő legenda

A bejegyzés trackback címe:

https://bmwvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr494286163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása